Autor |
Wiadomość |
boromir
Administrator
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirkwood
|
Wysłany: Wto 10:17, 16 Cze 2009 Temat postu: Turniej !!! |
|
|
Dnia 4 lipca odbędzie się turniej na 700 pkt w systemie WH 40k !!!!
Zapraszamy serdecznie . Warunkiem przystąpienia do turnieju jest :
- posiadanie czytelnej rozpiski
- armia może być całkowicie na proxach
- 5 zł wpisowego
- nagrody otrzymuje tylko osoba wygrywająca turniej
System przydzielania punktów :
- za pomalowanie armii
- za rozpiskę
- za konwersje
- za scenariusz
Scenariusze zostaną przekazane później liczę na wasze propozycje scenariuszy oraz na wypowiadanie się
Turniej będzie 4 tak jak miał być , zmieniły się tylko punkty!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boromir dnia Wto 20:52, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
LethosSkagss
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rhun
|
Wysłany: Czw 13:50, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mam propozcję. zagrajmy na punkty. w ten sposób będzie można łatwo wyłonić największego stratega. Jak wszyscy doskonale wiemy każdy oddział/jednostka/bestia/machina opisuję pewna ilość punktów. Proponuję żeby oprócz standardowych punktów za zwycięstwo, zajmowanie punktów i tym podobne duperelki wprowadzić też punkty za eksterminację wrogich jednostek. Wzak o to właśnie chodzi, tak samo morderczym tyranidom, jak i dzielnym obrońcom ludzkości. Tak więc do żeczy. Po zakończeniu bitwy podliczamy wartość punktową zabitych jednostek, a nasz przeciwnik inkasuje tyle punktów, ile wynosiła punktowa wartość zdjętych przez niego jednostek. Na przykład jeśli orkowie Damiana ukatrupią Mikiemu oddział taktyczny Space Marines warty 200pkt to Damian otrzymuje 200 punktów zwycięstwa.
Mam też dwa pytania.
1.Armia na serio może być na proxach?
2.Mogę wystawić Świętą Celestię? To moja jedyna oryginalna figurka z armii Sióstr Bitewnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
boromir
Administrator
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirkwood
|
Wysłany: Czw 19:08, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1. Tak , bo większość armii nie ma , a i kuba będzie grał ??
2. Tak
A chodziło mi o scenariusze a nie sposoby obliczania punktów to co opisałeś będzie oczywiście gdyż jest to podstawowy system punktowy którego używamy na każdym turnieju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
boromir
Administrator
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirkwood
|
Wysłany: Czw 22:31, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Na tę ilość punktów musi być obowiązkowo wypełniony co najmniej jeden slot Troops może być jedno HQ ale nie więcej każdy model może mieć maksymalnie 2 rany na profilu żadnych bohaterów specjalnych żadnych modeli z save 2+ żadnych pojazdów z pancerzem większym niż 33 ( przód + bok + tył ) oprócz powyższych ograniczeń wszystko jest dozwolone.
To zasady patrolu nadesłane przez Damiana i Stefana gramy na nich .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LordDamianus
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kościelec
|
Wysłany: Czw 22:32, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
nastąpiły zmiany w kompozycji armii:
musi być obowiązkowo wypełniony co najmniej jeden slot Troops
może być jedno HQ ale nie więcej
każdy model może mieć maksymalnie 2 rany na profilu
żadnych bohaterów specjalnych
żadnych modeli z save 2+
żadnych pojazdów z pancerzem większym niż 33 ( przód + bok + tył )
oprócz powyższych ograniczeń wszystko jest dozwolone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
boromir
Administrator
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirkwood
|
Wysłany: Sob 0:20, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zasady rozpiski :
HQ 0-1
Elity 0-3
Troops 1-6
Fast Attack 0-3
Heavy support 0-3
Scenariusze :
1.Sieze ground(utrzymać teren)
2.Capture and hold(przechwycić i opanować) - przed rozstawieniem się wyznaczamy 1 punkt w swojej strefie rozstawienia, nie może być w terenie niedostępnym. Punkt ten jest kontrolowany jeśli jeden scoring unit jest e 3" od celu oraz jeśli nie ma w tej samej odległości dowolnej wrogiej jednostki. Grę wygrywa gracz który zajmuje więcej punktów.
3.Annihilation(anihilacja) - Na koniec bitwy każdy gracz dostaje 1 punkt za zabicie pełnego oddziału wroga. Grę wygrywa gracz który zdobędzie większą ilość punktów.
Liczenie punktów
Ustalamy kto jest zwycięzcą, na podstawie zasad z rulebooka. Zwycięzca dostaje 16 DP, a przegrany 6 DP. W przypadku remisu obaj gracze dostają po 11 DP.
Następnie dodajemy lub odejmujemy duże punkty bazując na różnicy w zdobytych małych punktach:
601-700pkt +6 DP dla zwycięzcy / -6 DP dla przegranego
500-600pkt +5 DP dla zwycięzcy/-5 DP dla przegranego
400-499pkt +4 DP dla zwycięzcy/-4 DP dla przegranego
300-399pkt +3 DP dla zwycięzcy/-3 DP dla przegranego
200-299pkt +2 DP dla zwycięzcy/-2 DP dla przegranego
100-199pkt +1 DP dla zwycięzcy/-1 DP dla przegranego
0-99pkt bez dodatkowych punktów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LordDamianus
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kościelec
|
Wysłany: Czw 12:16, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Następnym razem wcześniej podaj scenariusze i regulamin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|