Władca Pierścieni 3019
Gondolin - Klub gier bitewnych z Koła

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Profesje dla postaci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władca Pierścieni 3019 Strona Główna -> Kampania
Autor Wiadomość
LordDamianus




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościelec

PostWysłany: Wto 18:39, 25 Sie 2009    Temat postu: Profesje dla postaci

W tym temacie będę opisywał profesje dla postacie do Mordheim w kolejności:
-Poganiacz Squigów
-Inżynier
-Czarny Gwardzista
-Sabotażysta
-coś dla Letosa(jeszcze nieznam profesji jaką wybrał[może inkwizytor])
-coś dla Mikiego(niewiem czym będzie grał)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LordDamianus




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościelec

PostWysłany: Wto 19:01, 25 Sie 2009    Temat postu:

Opis Poganiacza Squigów

Specjalność Squig Herdera

Dowodząc stadem Squigów wybranych spośród tych typów, które uczył się on trenować, poganiacz squigów potrafi zadać niemałe obrażenia swoim wrogom. Wraz ze wzrostem doświadczenia, uczy się on oswajać coraz to większy asortyment stworzeń, kontrolować coraz to bardziej potężne Squigi i zdobywa nowe umiejętności takie jak bezpośrednia kontrola nad Squigiem. Jego sługi będą walczyły nawet po jego śmierci, odpuszczając tylko wtedy, gdy bitwa się zakończy

Granie jako Squig Herder

Jako poganiacz squigów dowodzisz z tyłów, wydając polecenia swoim Squigom, nasyłając je na wroga i wspomagając rozkazami i strzałami, samemu trzymając się z daleka od zagrożenia. Najbardziej znaczącym elementem planowania Twojej strategii będzie wybranie odpowiednich Squigów do stada oraz zdolności do ich wspierania. Każdy gatunek oferuje Ci narzędzia do rozwiązywania innych problemów i musisz nauczyć się wybierać odpowiednie Squigi do określonych celów. Z taktycznego punktu widzenia, Twoim zadaniem jest zabicie wroga jednocześnie unikając jego kontrataków. Zarówno Ty jak i Twoje Squigi jesteście bardzo zabójczymi lecz delikatnymi bestiami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LordDamianus




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościelec

PostWysłany: Wto 20:06, 25 Sie 2009    Temat postu:

Drzewko umiejętności:
Rozkazy:
3 poziom- Wojenna ścieżka Morka albo Gorka

2 poziom- Gork Naprawić, Gryzie?Nie, łyka w całości!

1 poziom- Z byka go!!!, Bierz go, Szybciej

Squigi:
3 poziom- Squig Wielka Paszcza

2 poziom- Squig Tropiący, Rój Squigów

1 poziom- Squig Zadymiarz, Squig Bojowy, Squig Transportowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LordDamianus dnia Wto 20:12, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LordDamianus




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościelec

PostWysłany: Wto 20:45, 25 Sie 2009    Temat postu:

W każdej turze ruchu możesz wykonać jeden rozkaz. Rozkaz działa do następnej tury ruchu.

Z byka go!!!- dodaje +1 do siły w szarży.

Szybciej- dodaje k6 do ruchu.

Bierz go- dodaje +1 do atak w szarży.

Gork Naprawić- jeżeli squig jest w zasięgu 3 cali przywraca mu jedno życie. Działa na 4+.

Gryzie?Nie, łyka w całości!- pozwala wykonać dodatkowy atak który zabiera wszystkie życia, jeśli trafi i zrani. Squig i cel ataku wykonują sprzeczne testy siły. Jeśli cel zda test wtedy atak nieskutkuje.

Wojenna ścieżka Morka albo Gorka- działa na 4+. Dodaje +1 do siły, +1 do WW, +1 do atak, +1 do I, +1 do O. Po zakończeniu walki ruć k6. Tyle obrażeń z siłą 3 i przebiciem pancerza otrzyma squig.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LordDamianus dnia Wto 20:46, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LordDamianus




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościelec

PostWysłany: Sob 20:23, 19 Wrz 2009    Temat postu:

Wampir Nekromanta

W każdej turze ruchu możesz wykonać jeden umiejętności(czaru).Umiejętność(czar) działa do następnej tury ruchu(chyba ,że pisze inaczej).


Drzewko:

3 poziom- Mroczny Rytuał

2 poziom- Przeklęty Pakt, Zbroja Mrozu

1 poziom- Wstęga śmierci, Aura Śmierci, Ożywienie


3 poziom- Przywołanie Plugastwa

2 poziom- Ulepszenie Długowieczny , Ulepszenie Serce ze Spaczni

1 poziom- Przywołanie Szkieletu, Ulepszenie Kanibalizm, Ulepszenie Chmura Zarazy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LordDamianus dnia Sob 21:11, 19 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władca Pierścieni 3019 Strona Główna -> Kampania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin