Władca Pierścieni 3019
Gondolin - Klub gier bitewnych z Koła

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

That ho stands whith me, shall be my Brother

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władca Pierścieni 3019 Strona Główna -> Kiedy turniej
Autor Wiadomość
LethosSkagss




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rhun

PostWysłany: Pon 15:40, 10 Sie 2009    Temat postu: That ho stands whith me, shall be my Brother

Komisarz Saltor spojrzał na otaczających go gwardzistów, w ich oczach nie było ni strachu, ni wątpliwości. Czekali. czekali na rozkaz do wystrzału, w oddali słyszeli głośne wybuchy min przeciwpiechotnych. Saltor wyjrzał za zasłonę, którą stanowiły równo ułożone worki z piaskiem.
-Co robimy sir?-zapytał go Dan, szeregowy z 1 kompanii Obrońców Umarłych Światów.
-Dostaliśmy wyraźne rozkazy od kompanii Kruczej Gwardii stacjonującej na orbicie planety. Mamy czekać i utrzymać bronione pozycje.
-Tak jest sir!
Nagle powietrze wypełnił złowrogi terkot karabinów laserowych Gwardii Imperialnej. Krzyki którymi wojownicy dodawali sobie odwagi rozbrzmiały niczym święta litania niesiona w darze Imperatorowi.
-Ognia! Pierwsza linia, STRZELAĆ! Druga linia, STRZELAĆ!
Saltor był świadkiem jednej z największych bitew w jakich brała udział jego 1 kompania, walk z Chaosem i zdradliwymi Tau...


22 odbędzie się w naszym klubie turniej parowy W40k, będący chołdem dla Saltora i jego1 kompanii, która z pomocą Kruczej Gwardii zdołała obronić wiele planet przed widmem Herezji.

Proszę się zapisywać, jest tylko 8 miejsc.
scenariusze zakładają Anihilacje wrogich sil, specjalne punkty będą przyznawane za pewne dodatkowe osiągnięcia. O nich napisze później. Pary zostaną utworzone w te sobotę.


Wstępnie o wyglądzie rozp na turniej.

1500pkt na parę, można wchodzić sobie w punkty.
Choć nasze armie się rozrastają to nie wszyscy mamy najcięższe zabawki naszych frakcji, tak wiec pojazdy można proxami wystawić.

Wymogi rozpisek.
1 HQ
2 Troops
Jednostki z obu frakcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LethosSkagss dnia Pon 15:55, 10 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boromir
Administrator



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirkwood

PostWysłany: Pon 16:26, 10 Sie 2009    Temat postu:

Czemu tylko 8 miejsc ? xD
Turniej nie jest płatny bo jak nie to się zapisuje , a jak tak to muszę wiedzieć ile xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LethosSkagss




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rhun

PostWysłany: Pon 16:37, 10 Sie 2009    Temat postu:

8, bo tylko tylu graczy będzie mogło wystawić armie. Przede wszystkim zapisujcie tutaj propozycje par.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LordDamianus




Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościelec

PostWysłany: Wto 20:17, 11 Sie 2009    Temat postu:

22 sierpień czy wrzesień? A w organizacją armii to chodzi o minimalną czy maksymalną ilość?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LethosSkagss




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rhun

PostWysłany: Śro 17:11, 12 Sie 2009    Temat postu:

Chodzi o minimum. 22 tego m-ca. No chyba że macie obiekcje. Po zastanowieniu, można wystawić proxami ponad połowę armii, jedyny warunek to posiadanie przynajmniej kilku oryginalnych figurek GW.
Wszak nie każdy ma łogromną armię, np Damian. Ja z kolei mam tylko piechtę i to za mało bo chcę pluton wystawić.

Propozycje scenariuszy:


Chwała minionych wieków:

Rozstawienie:
Stół jest dzielony na cztery równe części. Gracze wybierają krawędzie startowe i ustawiają się w 8" strefie. W każdej ćwiartce rozlokowuje się jeden z graczy. Jest to jego ćwiartka. W następnej kolejności gracze kontrolujący swoje ćwiartki ustawiają w nich Świętą Relikwię Imperium (patrz niżej). Relikwia roztacza 4" strefę w której można rozstawić część wojsk.

Zasady specjalne:
Święte Relikwie Imperium:
Otoczone aurą potęgi przedmioty, nie rzadko wspaniałe posągi Imperatora z czasów pamiętających plugawego zdrajcę Horusa. Relikwie mają ogromną wartość tak dla heretyków, jak i dla wiernych Imperatorowi. Każda jednostka broniąca Relikwii otrzymuje inva na 4+, ponadto atakujący obrońców zostają porażeni majestatem Relikwii. W mechanice gry oznacza to że obrońcy mogą wykorzystać jeden z poniższych plusów:
-zachowanie inva na potrzeby wybraniania się od zadanych przez wroga ran.
-przeżuty testów trafienia w walce wręcz.
-automatycznie zdane testy morale.
Plus należy wybrać PRZED rozegraniem starcia.

Przejmowanie Relikwii:
Relikwię można przejąć tylko po wybiciu WSZYSTKICH jej obrońców.

Niszczenie Relikwii:
Relikwia jest traktowana w tym celu jak pojazd.
Ma pancerz 12 ze wszystkich stron i inva 3+.
nie dotyczą jej następujące wyniki z tabeli zniszczeń pojazdów:
1,2,3,4. Wynik 5 oznacza zniszczenie relikwii. Wynik 6 oznacza zniszczenie relikwii, w wyniku którego nastąpiło powstanie dziury w osnowie.
Zniszczenie Relikwii to niesamowity cios dla obrońców i wielka radość dla heretyków, choć można by go również zbezcześcić, kazda jednostka na polu walki uzyskuje zdolność szaleńczy atak podczas najbliższej szarży.

Dziura Osnowy:
W każdej turze należy wykonać rzut kością, przy wyniku z zakresu 3+ z dziury wychodzi 1k3 oddziały Krwiopuszczy (sześć demonów w jednostce). Jeśli wypadnie 6 rzut należy powtórzyć. Ponowne wyrzucenie 6 oznacza przybycie Krwiopijcy.

Warunki wygranej:
Gra toczy się 6 tur.
Jeśli podczas jednej z tur wszystkie Relikwie są kontrolowane przez graczy wchodzących w skład tej samej drużyny wroga armia wykonuje test morale, jeśli nie zda go przynajmniej połowa oddziałów rzuca się kostką. Przy wyniku z zakresu 4+ gra dobiega końca. Drużyna otrzymuje dodatkowe 300pkt za każdą kontrolowaną Relikwię. Zniszczenie Relikwii warte jest 150pkt. Jeśli na polu bitwy pojawi się Krwiopijec siły Imperialne uzyskują dodatkowe 200pkt za pokonanie bestii.

To pierwsza propozycja, niedługo następne.
I jak?
Ciekawe?
To mój pierwszy scenariusz do 40stki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dekares




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:20, 12 Sie 2009    Temat postu:

Witam

Pomysł bardzo Ciekawy ale troszeczkę nie zbalansowany według mnie.

Co do moich przemyśleń w sprawie Relikwii od strony flaffowej niech to nie będą tylko posągi/znaki Imperialne. a ważne miejsce dla wystawiającej go rasy.

Od strony mechanicznej to wydaje mi się że automatyczne zdawanie morale to przegięcie, wystarczą przerzuty. Dalej co do efektów no także anulowanie pierwszych czterech rodzajów obrażeń na tabelce to lekkie przeginanie pały. Wydaje mi się że następujące rozwiązanie będzie lepsze:

Wyniki na kościach:
1 - rzucamy druga kością na 6 rzucamy k3 liczba wyrzucona decyduje która z mocy relikwii nie działa przez jedną turę(1 inv, 2 premia do CC, 3 przerzuty do morale)

2 - w zasadzie to samo tylko zamiast na 6 wystarczy 4+ na uzyskanie efektu

3 - mamy szanse unieszkodliwić dwie losowe moce na pierwsza rzucamy na 4+ na druga na 5+.

4 - automatycznie wyłaczamy na turę jedna losową moc drugą na 4+

reszta tak jak u Lethosa

Po za tym zwiększyłbym pancerz relikwii do 13 ale dałbym inv+4

a jest jeszcze sprawa krwiopijcy nie zostało określone co ob robi w tej bitwie?(zakładam że atakuje najbliższe siebie jednostki(jeśli są w równej odległości decyduje rzut kością)).
A i zamiast dawać za niego dodatkowe punkty siłą imperium dałbym je po prostu armii która go zniszczy(w końcu podczas turnieju w bitwie po żadnej ze stron może nie byc Imperium Ludzkości.

A i zgłaszam siebie i Lethosa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LethosSkagss




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rhun

PostWysłany: Czw 16:52, 13 Sie 2009    Temat postu:

Dobre uwagi, faktycznie scenariusz nie został do końca przemyślany, ani wytestowany.
Co do demonów.
-Atakują najbliższego wroga.
-Armie demonów (choć wątpię żeby ktoś nimi grał) mogą za pomocą testu morale namówić Krwiopijcę do ataku na dowolną jednostkę wroga. Nieudany test powoduje rozwścieczenie bestii, co powoduje jej natychmiastowy atak na oddział który śmiał rozkazywać demonowi. Każda jednostka w armii demonów może wykonać TYLKO jeden test namawiający Krwiopijce do walki z wrogiem.
-Jeśli w armii demonów znajduje się inny Krwiopijec demony uzyskują przerzuty.
-Ze względu na rozjuszenie potwora nie jest możliwy inny sposób wpływania na niego przez pobratymców.
-Wpływać na Krwiopijce mogą TYLKO demony Khorna/wieksze demony innych bogów Chaosu.
-Psionicy innych frakcji mogą próbować dezorientować bestię. W tym celu nie mogą nic robić podczas fazy ruchu i strzelania. W fazie strzelania wykonują standardowy test psioniki. Udany oznacza ogłuszenie Krwiopijcy, co objawia się tym iż bestia traci całą następną turę. Ponadto w walce musi przerzucać każdy udany test.
-Krwiopijec porusza się w turach obydwu drużyn.
-Żeby nie wprowadzać większego Chaosu wywalamy Krwiopuszcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władca Pierścieni 3019 Strona Główna -> Kiedy turniej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin