Władca Pierścieni 3019
Gondolin - Klub gier bitewnych z Koła

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

TURNIEJ LoTR !!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władca Pierścieni 3019 Strona Główna -> Kiedy turniej
Autor Wiadomość
boromir
Administrator



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirkwood

PostWysłany: Nie 0:40, 09 Sie 2009    Temat postu: TURNIEJ LoTR !!!!

Patrolowy turniej lotra , 200 pkt , ułatwieniem turnieju będzie poniższy obowiązujący generator scenariuszy Very Happy Koszt 5 zł , przewidziane nagrody , turniej odbędzie się 15 sierpnia .


Losowy Generator Scenariuszy (LGS).
Na każdym stole osobno ustalamy jaki scenariusz będziemy grali. Losowo sędzia ustala 4 cechy scenariusz: Pogoda, Rozstawienie Armii, Główny cel scenariusza, Dodatkowy cel scenariusza.
• Pogoda - rzuć 1k6 aby ustalić jakie warunki atmosferyczne panują nad polem bitwy.
1. Upał - haradrimska pogoda, z nieba leje się żar, ani jednej chmurki na widoki, gorace, gęste powietrze, ciężko podnieść uzbrojoną w miecz rekę a co dopiero się ruszyć. Modele kawaleryjskie poruszają się o połowe wolniej. Modele wyposażone w lekkie zbroje ruszają się 1 cal wolnie. Modele wyposażone w ciężkie zbroje 2 cale wolniej. Modele wyposażone w zbroje 1 cal wolniej. Czyli dla przykładu Uruk hai pikinier poruszy się 4 cale, a Uruk Hai miecznik jedynie 3 cale.
2. Gradobicie - kawałki lodu wielkości pięści niziołków lecą na wojowników obu stron z nieba. ROzstawione w szeregach bojowych armie nie mają szansy ucieczki. Rzuć 1k6 za każdy model na polu walki. Na wyniku 1 otrzymuje uderzenie z siłą 3. Na szczęście gradobicie trwa tylko w pierwszej turze, po ustawieniu armii ale przed ruchami. Jeżeli chcecie - możecie spróbować rozegrac całą bitwę w gradobiciu (za zgoda obu stron).
3 - 4. Optymalne warunki pogodowe - bez wpływu na bitwę. 5. Ulewa - z nieba spływaja hektolitry wody, utrudniajac strzelanie, mocząc cięciwy, utrudniajac celowanie. Wszystkie jednostki gorzej trafiaja -1 do trafienia.
6. Mgła - gęsta mgła zalega nad polem bitwy, ograniczając widoczność. Zasięg widzenia (a zatem i strzelania czy też rzucania czarów) zostaje skrócony do 12 cali.

Rozstawienie armii>
1. Ćwiartki - stół dzielimy na 4 równe ćwiartki. Rzutem kostki ustalacie kto pierwszy wybiera ćwiarke. Potem kolejnym rzutem kto pierwszy wystawia swoja armie. Modele wystawiamy oczywiście na swojej ćwiartce, nie bliżej niż 6 cali od środka stołu i nie bliżej niż 18 cali od wroga.
2. Zasadzka - rzucacie kostkami, gracz który wyrzucie więcej wybiera czy będzie się bronił, czy też atakował. Broniący wystawia swoja armie jako pierwszy w kolumnie o szerokości 8 ccm na długość 20cm cale (czli sięgającym do połowy stoły. Siły atakującego wystawiamy nie bliżej niż 18 cali od modeli broniącego się.
3-4 - standardowe wystawienie, pasek 10cm od krawędzi stołu.
5. Posiłki - Rzucamy 1k6 na każdy model. 1-3 model pozostaje w rezerwie, 4-6 bierze udział w bitwie od początku. Modele w pierwszej turze wystawiamy w pasku 12 cm od krawędzi. W każdej kolejnej turze rzucamy 1k6 na modele w rezerwach, na 4+ przychodzą na bitwę, rozstawiamy je wówczas na krawędzi stołu. mogą normalnie ruszać się strzelać, rzucać czary.
6. Szybka bitwa - skradajace się do siebie armie podeszły bardzo blisko, armie wystawiamy w paskach zaczynajacych się 12 cali od krawędzi stołu do 9 cali od linni środkowej stołu.

Główny Cel scenariusza
1. Zdobyć i utrzymać - po środku stołu kładziemy obiekt do zdobycia - np. krąg menhirów. Armia, która na koniec bitwy będzie kontrolowała obiekt otrzymuje dodatkowych 200 punktów.
2. Zajmowanie terenu - za każdą ćwiartkę która kontrolujesz (tzn nie ma niej wrogich modeli tylko Twoje) otrzymujesz 50 punktów.
3-4 walka na zabite modele, bez Głównego Celu scenariusza
5. Zabić ich wszystkich - Twoim celem jest wybić wszystkich wrogów do końca. Jeżeli uda Ci się wyeliminować wszystkie modele wroga otrzymasz premie 100 punktów. I dodatkowo, każdy zabity model liczymy podwójnie, czyli np. za zabitego goblina dostaniesz nie 5 lecz 10 punktów!
6. Zwiad - Za każdy własny model, który zakończy bitwę w strefeie rozstawienia przeciwnika otrzymasz dodatkowo tyle punktów ile był wart.

Dodatkowy cel scenariusza
1. Troll - na polu bitwy ustawiamy Trolla Jaskiniowego. Kontroluje go ten, kto zdobywa inicjatywe. Troll rusza się pierwszy. Ten, kto zabije trolla otrzymuje dodatkowe 100 punktów
2. Zabij Generała - dodatkowe 100 punktów za zabicie wrogiego generała 3-4 - brak dodatkowego celu.
5. Kurierzy - wyznacz 3 modele, ich celem jest przedrzeć się przez linie wroga. Za każdy model, który przejdzie przez krawędź wroga otrzymasz dodatkowe 33 punkty. Za zabicie wrogiego kuriera dodatkowe 15 punktów.
6. Skarby - Na polu walki, pośrodku stołu układamy 3 znaczniki skarbów. Model niosący skarb otrzymuje kare -1 do rzutu kostką w walce. Nie może strzelać z łuku. Nie może używać dwuręcznej broni. Skarb może zostać raz przekazany i może się raz poruszyć w jednej turze (tzn nie można zrobić sztafety, która błyskawicznie wyniesie go z pola walki:) Za wyniesieie skarbu przez własną krawędź 33 dodatkowych punktów.


Regulamin Patrolu.
1. Na Patrol wystawiamy armie liczące nie więcej niż 200 punktów.
2. Każda armia musi posiadać Generała - bohatera.
3. Nie ma limitów ani na minimalna ani na maksymalną liczbę modeli.
4. Bitwa trwa 15 tur, nie dłużej niż 1 godzinę.
5. Punkty dodatkowe zwycięstwa za pomalowanie armii 0-10, za rozpiskę 0-2, za konwersje 0-2, WYSIWIG 0-2, klimat 0-6, klimatyczny dodatek 0-3.
6. Zabronione jest wystawianie proxów
7. Każdy z graczy winien przynieść poza armią czytelna rozpiskę zawierająca punktacje i charakterystyki, oraz opis zasad specjalnych (np. wypis i opisy czarów), kostki miarkę.
8. Na koniec bitwy gracze liczą zdobyte punkty - z bitwy i za cele scenariusza. Następnie liczymy punkty, sprawdzamy różnicę zdobytych punktów i danych przecinkowi w poniższej tabelce
0-30 remis po 10 punktów zwycięstwa
31-60 drobne zwycięstwo zwyciężca 11 przegrany 9
61-90 drobne zwycięstwo zwyciężca 12 przegrany 8
91-120 małe zwycięstwo zwyciężca 13 przegrany 7
121-150 małe zwycięstwo zwyciężca 14 przegrany 6
151-180 małe zwycięstwo zwyciężca 15 przegrany 5
181-210 duże zwycięstwo zwyciężca 16 przegrany 4
211-240 duże zwycięstwo zwyciężca 17 przegrany 3
241-270 duże zwycięstwo zwyciężca 18 przegrany 2
271-300 duże zwycięstwo zwyciężca 19 przegrany 1
301 i więcej zwyciężca 20, przegrany 0


Twisted Evil

Proszę się poniżej wypowiadać , czy też zadawać pytania oraz zgłaszać się do turnieju .
-------------------------------------
LISTA BIORĄCYCH UDZIAŁ :
- Arrow Lethos
- Arrow Paweł
- Arrow
-
-
-
-
-...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boromir dnia Śro 1:01, 12 Sie 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
schagi
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Są różne wersje

PostWysłany: Nie 20:19, 09 Sie 2009    Temat postu:

Ja mogę być sędzią do losowania. Często mi wychodzą ciekawe rzuty, jak pierwszy raz grałem w LotR'a, to wylosowałem burze piaskową i burze z piorunami ^^.
I tak z ciekawości, co to jest WYSIWIG?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boromir
Administrator



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirkwood

PostWysłany: Nie 20:45, 09 Sie 2009    Temat postu:

Wyswing jest wtedy gdy figurki mają taką broń jaka jest napisana w rozpisce i są takie jak pisze w rozpisce np. wystawienie orka jako gondorczyka to NIE wyswing .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LethosSkagss




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rhun

PostWysłany: Pon 14:54, 10 Sie 2009    Temat postu:

Dozwolone są armie mieszane, czyt. elfy i krasnoludy, Rohan i Gondor itp, itd.
Są jakieś ograniczenia bohaterów?
Proponowałbym zabronić pewnych postaci na następujących regułach:
-nie więcej niż 6 walki.
-nie więcej niż 7 obrony.
-nie więcej niż 2 życia
-nie więcej niż 2 ataki.
-nie więcej niż 3 punkty Potęgi.
-nie więcej niż 3 punkty Woli (4 punkty dla postaci posiadających magiczne moce).
-nie więcej niż 3 punkty Losu.

Wszak istnieją bohaterowie posiadający zaledwie 4 punkty Woli i zaklęcia, poza tym skoro to patrol to widok Wodza Nazguli na latającej bestii w pełnym bojowym equip raczej mi psuje wizję patrolu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LethosSkagss




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rhun

PostWysłany: Pon 15:13, 10 Sie 2009    Temat postu:

Bo na takich zasadach to wystawiam sobie Shadow Lorda z plasteliny na opancerzonej bestii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boromir
Administrator



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirkwood

PostWysłany: Pon 16:23, 10 Sie 2009    Temat postu:

Pisze BEZ PROXÓW !!! Nie można z plasteliny bo to prox Rolling Eyes
Nie ma ograniczeń bohaterów , wódź nazguli na 200 pkt eee chyba by sam leciał xD I dlaczego sam nazgul nie może patrolować okolicy ? Tym bardziej !
Nie nie ma dozwolenia armii mieszanych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LethosSkagss




Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rhun

PostWysłany: Pon 20:29, 10 Sie 2009    Temat postu:

To ja się zgłaszam, krasnale dadzą wam w pięty!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Władca Pierścieni 3019 Strona Główna -> Kiedy turniej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin